I can't live without you..

'cause you're the only one for me♥



Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt.

Du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
hela livet vill jag ge.

Jag älskar dig. Jag älskar verkligen bara dig Jens!
Du är allt för mig, du är det bästa som någonsin har hänt mig.

Du är den bästa för mig & jag är så himla lycklig att jag har dig!
Du får mitt hjärta att slå volter varje gång du tittar mig i ögonen

Jag älskar att höra dig säga: "jag älskar dig gumman, du är det bästa som har hänt mig, du betyder allt för mig & jag älskar dig mer än allt!♥"
Jag uppskattar dig så otroligt mycke!

Jag kan inte med ord förklara hur mycke jag älskar dig jens, orden räcker inte till..
men du ska veta att jag aldrig har känt såhär för någonannan som jag känner för dig!

2010-09-11, den bästa dagen i mitt liv!♥
jens forsberg♥frida åkerlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim