19 oktober

Den här veckan har gått sjukt fort, hoppas de går lika fort till fredag!
Har iaf varit på skolan idag, först skulle vi rita varandras hår, så jag försökte iaf rita moas, sen klippte vi och sen fick vi sluta halv tolv, skönt.
Har ändå hunnit endel sen jag kom hem. Har hunnit dammsuga, tvätta & diskat (y).
Nu ska jag iaf ringa till min bästa prins och prata med han ett tag sen sova så man är utvilad till veckans näst sista dag, sen äre heelg=D, vill att de ska vara fredag nunununununuuuu

Tar iaf bussen till lule på fredag åsså hämtar mitt hjärta mig så ska vi dra till mamma så jag får klippa hon, sen vidare till de jag älskar mest i hela världen(efter jens), SMEDSBYN!! De finns inget bättre än att vara där, jag bara älskar de verkligen!

nåja, skriver väl nååge imorn. heybarrahey :)



jag älskar dig mer än något annat♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim