20 juni

Somnade kring 8 ikväll och vaknade kring kvart över 10 när älsklingen ringde och väckte mig. Var gode skönt att sova ett tag.

Byter iaf sommarjobb imorgon pga sjuka orsaker, haha!
Det kommer iaf bli roligare att jobba med gamlingar än att storstäda i 3 jävla veckor.. Så över går imorgon, 08.30 :)

Blir att jobba till torsdag, eftersom att man är ledig fredag, så jens kommer och hämtar mig när jag har slutat på torsdag eftermiddag, då ska jag mysa med han osv:) vi ska tydligen ett helt byagäng ut på havet och sova på nån ö någonstans där ute, kommer bli hur mysigt somhelst ju =)

Ska iaf gå och käka nå nu, sen lägga mig och skriva ett kärlekssms till min älskling, sen sova! hade gött people.

hugsandkisses / frida


bjuder på den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim