12 juni

Har varit hos mitt hjärta sen i torsdags, och idag skjutsade han hem mig för att jag börjar jobba imorgon-.-
hade så mycke hellre stannat och varit med han, men visstfan vill kan tjäna cash.

Meen kan ju somsagt säga hur dom senaste dagarna har varit :)

I fredags drog jag jens och putte in till lule och skulle kolla på studenterna och jag kan ju säga som såhär, det var olidligt jävla vaarmt! Sen for jag och gubben på solgården för att han skulle köpa nya ploppar till ögonbrynet åsså fick jag ett nytt navelsmycke:'D, tack älskling!♥ åsså sen bjöd han mig på maxmat, åsså sen drog vi till emil och hämtade putte, sen gärnet till smedsbyn. Vi barra duscha & bytte om, sen fick vi skjuts till boden till jimmie, så började dricka åde, sen drog vi över till julia där en massa folk var, sen tbx till jimmie för att det var kyligare hos han. Sen drog jag jens elli johan jimmie putte och julia till inbyn ett tag, sen tbx till stan till kvarnängen.
Fick skjuts till smedsbyn av johan&elli kring halv tolv tiden.

Igår var jag till skeå en sväng och kollade på en lägenhet, sen hem å duscha sen boden och drack med jenny och klara och mitt hjärta var på farmen:), helle skjutsade hem oss kring halv ett tiden, så vi gjorde oss nå mat när vi kom hem, låg och pratade och myste ett tag sen somna vi.

Idag har de inte hämt nå mycke alls, varit hos älsklingen, skjutsade jimmie till inbyn, jag jens & putte drog till boden och köpte cigg å godis och sen till byn igen.
Jens skjutsade hem mig kring halv sju, så har inte gjort mycke sedan dess.
skriver väl nå imorn om jag ids villsäga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim